V České republice najdeme pod tímto označením již 47 poboček, přičemž se neustále rozrůstáme.
PROVOZOVATELEM SDRUŽENÍ POINT S V ČESKÉ REPUBLICE JE SPOLEČNOST POINTS CZECH S.R.O. ZALOŽENÁ V LISTOPADU 2004 ZA PODPORY MEZINÁRODNÍ CENTRÁLY POINT S INTERNATIONAL.
Patříte ve svém regionu mezi solidní a silné pneuservisy? Jste prodejce pneumatik? Kladete si otázku, jak cíleně rozvíjet své podnikatelské aktivity a jak získat dostatečný náskok před konkurencí? Přemýšleli jste již nad tím, jak spojit své síly s druhými? Chcete využít potenciál synergického efektu? A slyšeli jste již o léty ověřeném celoevropském konceptu sítě Point S?
V tvrdých tržních podmínkách, v době, kdy sílí Vaše konkurence a Vaši klíčoví dodavatelé mají nejistou budoucnost, se projevuje jako výhodné být členem silného, pokud možno nadnárodního celku. Pokud onen celek navíc využívá strategii nezávislého členství, je Vám umožněno vytvořit účelové spojení obchodníků, profitovat z něj a zároveň si zachovat vlastní svébytnost a svobodu. Přesně tuto filozofii vyznává síť profesionálních pneuservisů Point S. Je osvědčeným konceptem fungujícím již téměř 45 let po celé Evropě. V roce 2004 zapustila síť Point S své kořeny rovněž v České republice. Jaké výhody přináší celoevropská síť Point S svým členům? A pro které pneuservisy je šancí do budoucna?
Point S je ideálním partnerem pro maloobchodní pneuservisy, které plánují další rozvoj, ale chtějí si zachovat svou vlastní nezávislost. Ladislav Peš představuje výhody sítě následovně: „Partnerství se sítí Point S znamená členství v nákupní unii, jejíchž nákupních podmínek by jednotlivý subjekt sám o sobě nikdy nedosáhl. Zároveň to přináší pneuservisům příležitost využít silné zázemí celoevropské sítě a její značky. Díky členství v síti Point S máte příležitost rozšířit vlastní nabídku o nový sortiment a služby. Podstatné je samozřejmě i rozšíření okruhu Vašich zákazníků, konkrétně možnost obsluhovat fleetové a leasingové zákazníky.“
Členové sítě Point S mají navíc příležitost využít špičkovou marketingovou podporu orientovanou na zákazníky. Důležitá je například internetová podpora všech akčních nabídek a soutěží pro zákazníky, která je pro síť Point S naprostou samozřejmostí.
Jedinečným produktem sítě Point S je privátní značka pneumatik. „Pro naši síť vyrábí Continental privátní značku pneumatik Point S – Summerstar a Winterstar. Sami si přitom určujeme obchodní politiku a tento produkt neprodává nikdo mimo síť, takže odpadá tlak na cenu ze strany internetových obchodů,“ říká Ladislav Peš.
Jedinečnost Point S spočívá navíc v možnosti podílet se na rozhodování, vlastnit podíl sítě a zároveň si zachovat vlastní svobodu a nezávislost. Tím je pro nové členy skutečně atraktivní. Proč Point S? Konkurenční výhoda a upevnění Vaší pozice v regionu
Point S Vám nabízí záruku, že při neopravitelném poškození pneumatiky vám bude nová poskytnuta zdarma.
V Point S se snaží vždy vyhovět službám zákazníka.
Vždy se snažíme poskytnout tu nejlepší kvalitu služeb za přijatelné ceny.